۶ پاسخ

من پمپ درد داشتم با وجود پمپ درد. بازم شیاف میزاشتم
به نظرم هزینه اضافه است نخری بهتره
خودشون مسکن میزنن
البته تا هفت هشت ساعت تکون نخوری به نظر من زیاد درد نداشت اوکی بود

من نگرفتم خودم شیاف بردم هروقت دردم زیاد بود دوتا دوتا میزاشتم خودشون هم سر ساعت میان میدن سرم هم ک میزنن درد زیادی نداری

اگه سزارین دومته از من به تو نصیحت زیاد درد نداشت بعد از ریکاوری میبرن بخش انقدر بهت سرم میزنن که دردت تسکین میدن شیافم بزنی همه چی گل وبلبله نترس زیاد درد نیس بجای این پمپ درد نمیدونم چی یک بسته شیاف بزن بجای 4ساعت هر دو ساعت بزن انقدر ارومت میکنه من شکمم راه انداخت🤣

زن داداشم چندماه پیش سزارین دوم کرد پمپ درد برداشت گفت هیچ تاثیری نداشته

من نخریدم توی بیمارستان بهم سرم زدن توی سرم دیکلوفناک زده بودن
و دوتا مسکن دیگه
واقعا دردی نداشتم آنچنان ک اذیت بشم
ولی یکی از آشناهام با وجود پمپ درد هم خیلی درد داشت انگار هیچ تاثیری نداشت بهش

من نمیگیرم شیاف هم کار همونو میکنه

سوال های مرتبط