مامان های دوقلو شمام حس میکنید شکم تون مثل من پایینه؟؟

۳ پاسخ

وقتی ک نی نی دوتاش سفالیک بشن اینطوریه

تو هفته شما نه چون از دکترم سوال کردم گفت پایین نیست، از وقتی یدونه بریچ شده آره به نظرم اومده پایین از ۳۰ هفته ایجوری شد

ماله من دوقلو نیس ولی حس میکنم چن روزه اومده پایین تر

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🌕 مامان ماهلین🌕 ۱ ماهگی
مامان هوژین مامان هوژین هفته سی‌وپنجم بارداری