۲ پاسخ

منک دیروز با دست دکتر شکم معاینه کرد گفت بچه یکم پایینه شکم بند بارداری ببند انقدر اذیتم معده ام درد میگیره

من قبلا شکم داشتم زیر نافم آویزون بود یکم چون چاق بودم لاغر کرده بودم...الان که باردار شدم بخاطر همون افتادگیه شکمم خیلی بد معلوم میشه همه فکر میکنن بچه پایینه اما سنو که اینو نمیگه

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته سی‌وششم بارداری
مامان ماهلین🌕 مامان ماهلین🌕 ۱ ماهگی