۴ پاسخ

من شکمم بزرگ نشده زیاد ولی پهلوهام چرا بچه تو پهلو هست میگن بهتره که شکم بزرگ نمیشه

منم خیلی پهلودارم انقدربدم میاد

عزیزم بعضیا بچه تو پهلو ها میره
شما شکمت هم خیلی بزرگ نمیشه
طبیعیه هنوز کوچولویه پایینه کم کم میاد بالا شکمت

منم شکمم پایینه چیزی نیست

سوال های مرتبط

مامان کوروش مامان کوروش ۹ ماهگی
مامان نارنگیا🍊 مامان نارنگیا🍊 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ماهسو مامان ماهسو روزهای ابتدایی تولد