مامان های عزیز سلام شکم من تو ۲۷ هفته طبیعیه دوقلو دارم

تصویر
۶ پاسخ

آره خوبه. از من خیلی گرد وتیزه بزرگ نشده زیاد. سونوگرافی میگفت جاشون خیلی تنگه دلم براشون سوخت

آره عزیزم . منم همینم

ماشاالله خیلی بزرگ شده

ماشاالله خب طبیعی دیگ طبیعی بزرگتر باشه

خوبه فک‌کنم‌ ترکا نشون میده حسابی شکمت بزرگ شده

آره عزیزم خیلی نرماله بنظرم

سوال های مرتبط

مامان غزل و دوقلوها مامان غزل و دوقلوها روزهای ابتدایی تولد
مامان جیران مامان جیران روزهای ابتدایی تولد
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته سی‌وششم بارداری
مامان امیر رضا مامان امیر رضا هفته بیست‌وهفتم بارداری