مامان های عزیز الان ۲۷ هفته هسم میتونم رنگ مو بزنم

۷ پاسخ

دکترم گفت از ۲۰ هفته اشکالی نداره بدون امونیاک بزن

دکترم به من گفت بعد هفته۳۶ بهتره

بنظرم نزن یه وقت ریه های نینی اذیت میشه

عزیزم چه لزومی داره این جور کارهای خطرناک بکنی بمون بعداز زایمان انجام بده

نوچ

نه نزنی بهتره چون مواد شیمیایی هستش روی بچه تاثیر میزاره بزار همون آخرای زایمانت بزن
بچه ریه هاش بزرگ‌شده تاثیر روی بچه نمیزاره

نزنی بهتره

من موهام ارثی سفید می شه
رنگ نکردم

سوال های مرتبط

مامان دخترم🍭 مامان دخترم🍭 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فرحان ❤️ یحیی مامان فرحان ❤️ یحیی ۱۰ ماهگی