مامانا رنگ مو بزنم چند هفته دیگ عیب نداره؟؟

۵ پاسخ

بنظرم بعد زایمان بهتره ریسکش کمتره
من دلم تغییر اساسی میخواد
دکلره واینا. 🥲

دکتر من که خیلی سخت گیره گفت ۳۷ هفته
بازم از دکترت بپرس

من ک دکترم گفت اشکال نداره اول بذار رو یه قسمت کوچیک از پوستت ببین حساسیت نمیده بعد رنگ بذار البته رنگای بدون امونیاک و دکلره

ريسك نكن بزار بعد زايمان عزيزم

ترجیحا بزار بعد زایمان

سوال های مرتبط

مامان داداشی مهدیار مامان داداشی مهدیار ۹ ماهگی
مامان جیران مامان جیران روزهای ابتدایی تولد
مامان 💙تودلیم💙 مامان 💙تودلیم💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان آناناسم🍍🩵 مامان آناناسم🍍🩵 هفته سی‌ودوم بارداری