من تو اقدام هم بهم دادن
اره من رفتم گرفتم
بله میده
بهداشت که هیچی نمیده . فقط اسیر میشی . بنظرم باردار شدی و زایمان کردی فقط برای واکسن های بچه ات برو تشکیل پرونده بده
نه عزیزم اگه بده واسه بارداری میده نه اقدام تازه واسه بارداریم بودجه ندارن بدن
اره ولی همون خارجی بخوری بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.