بدبخت شدم.پسرم خروسک گرفته وای؟😭😭😭😭

۱۱ پاسخ

گلم نگران نباش پسرمن دو سه بار گرفته بردم پیش دکتر نبئی خوب شده.دو سه روزه حالش نسبت به قبلش بهترمیشه ببر دکتر

دکتر ببرش حتما. لازم باشه انتی بیوتیک هم بهش میده. نگران نباش زود خوب میشم یکم سرفه هاش طول میکشه

حالااگه نمیتونی زود ببریش دکتر ببرش توی حمام آب سرد باز کن یکم نفس بکشه بهترمیشه

عزیزم من شنیدم آب لپه خیس خورده،خیلی مؤثره واسه خروسک،حالا باز خودت یه تحقیق بکن

فدات ببر دکتر نگران نباش

نگران نباش پسر من همیشه میشه ببرش دکتر با بخور دارویی خوب میشه

ببر دکتر حتما امپول دگزا میده خوب میشه

نگران نباش دختر منم یکباررگرفت زود خوب میشه حتما دکتر ببر . اگر اسپری تنفسی داد حتمااا استفاده کن

نگران نباش ففط زود ببر دکتر، دختر منم دوسه هفته پیش گرفته بود بردم دکتر بخور داد، با چرک خشک کن و شربت کتوتیفن زود خوب شد

سلام خروسک چیه

ببرش دکتر یه آمپول میزنه خوب میشه

سوال های مرتبط

مامان جیگر مامان جیگر ۱ سالگی
مامان فندوقی💙 مامان فندوقی💙 ۲ سالگی
مامان محمد مامان محمد ۲ سالگی