۹ پاسخ

من بجای سبز نارنجیشو میدم

این عالی دکتر دخترم گفت بعد 1 سالگی بهش بده واسه اشتها

عشقم اگه نتیجه داد به منم بگو تا بگیرم

یه قاشق داره توش ۵ سی سی هستش من نصف اون قاشقش رو میدم یعنی ۲/۵ سی سی ، به نظرم تاثیر هم داشته

پشت کارتش همه چیو نوشته عزیزم اونجا بخون

این اشتها آوره
من به بچم میدم روزی 5 سی سی 20 دقیقه قبل از ناهارش

این شربته برا ۳ سال به بالا
زیر ۳ سال باید قطره شو بخری
بوروشور داخل ش رو باز کن نوشته
یه طرف بروشور شربت هان بالای ۲ یا ۳ سال یه طرف م قطره ها برا کوچیکترا

یک سی سی هر روز. صبح

از کارتنش بزار

سوال های مرتبط

مامان دردونه هام مامان دردونه هام هفته هفدهم بارداری