۶ پاسخ

نه منم سه چهارروزدیرتززدم

نه مال من ۴روز دیرتر زد

ن تازه مال من پنج شنبه میوفته و بهداشت تعطیل گذاشت شنبه..تازه بهم گفت اگه بچه سرما داره عقب بندازیم تا خوب بشه

نه هیچی نمیشه

عیب ندارع

ن عزیزم

سوال های مرتبط

مامان آیهان 💙 مامان آیهان 💙 ۱۲ ماهگی