من از سه سالگی میبرم ببینم چطور ارتباط میگیره
من از حدود یک سالگی فرستادم، خیلی اجتماعی و از پس خودش بر میاد
قطعا دومی رو هم از یک سالگی میفرستم
بچه با هوش اجتماعی بالا معمولا مشکلی بابت مهد نداره و خیلی خوب میتونه به بقیه تعامل کنه
روز اول که دخترم رو بردم موند و اصلا گریه و بی تابی نکرد، خدا کنه دومی هم مستقل باشه
اگه میخوای زودتر بره ۴ اما اگه میخوای به ترتیب بره ۵ میشه مهد ۶ میشه پیش دبستانی ۷ میشه کلاس اول
من خواهرم از ۴فرستاد میگفت خیلی خوب بود کلاس اول که رفت دیگه دغدغه نداشتم حروف و اعداد و رنگها اینا رو بلد بود با محیط اموزشی هم اشنا بود
۴ سالگی
مهد نمیفرستم
موسسه ی خصوصی میفرستم
چون مهد صرفا نگهداری میکنه ولی موسسه بهش خیلی چیزا یاد میده
احتمالا از ۴ بفرستم
دخترم رو از ۴سالگی فرستادم خیلی مهد رو دوست داشت ...اینم ان شاالله از ۴میفرستم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.