مامانا شما بچه ی اولتون رو از چند سالگی میفرستید مهد ؟

۶ پاسخ

من از سه سالگی میبرم ببینم چطور ارتباط میگیره

من از حدود یک سالگی فرستادم، خیلی اجتماعی و از پس خودش بر میاد
قطعا دومی رو هم از یک سالگی میفرستم

بچه با هوش اجتماعی بالا معمولا مشکلی بابت مهد نداره و خیلی خوب میتونه به بقیه تعامل کنه

روز اول که دخترم رو بردم موند و اصلا گریه و بی تابی نکرد، خدا کنه دومی هم مستقل باشه

اگه میخوای زودتر بره ۴ اما اگه میخوای به ترتیب بره ۵ میشه مهد ۶ میشه پیش دبستانی ۷ میشه کلاس اول
من خواهرم از ۴فرستاد میگفت خیلی خوب بود کلاس اول که رفت دیگه دغدغه نداشتم حروف و اعداد و رنگها اینا رو بلد بود با محیط اموزشی هم اشنا بود

۴ سالگی

مهد نمیفرستم
موسسه ی خصوصی می‌فرستم
چون مهد صرفا نگهداری می‌کنه ولی موسسه بهش خیلی چیزا یاد میده
احتمالا از ۴ بفرستم

دخترم رو از ۴سالگی فرستادم خیلی مهد رو دوست داشت ...اینم ان شاالله از ۴میفرستم

سوال های مرتبط

مامان دخملی مامان دخملی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه کوچولو. مامان پناه کوچولو. ۴ ماهگی
مامان هیلدا و هانا مامان هیلدا و هانا ۲ ماهگی
مامان مامان حسین مامان مامان حسین روزهای ابتدایی تولد
مامان دوتا فندوق مامان دوتا فندوق هفته سی‌ونهم بارداری