کرم شقاق سینه رو باید قبل زایمان استفاده کنیم ؟

۶ پاسخ

ربطی نداره من بچه اولم تاالان جازخمش مونده..
بچه دومم دوسال شیر دادم اصلا زخم نشد
این دخترمم زخم نشد
دکتر گفت بستگی به نفس بچه باشه دهنش وبزاغ دهنش گرم باشه سینه زخم میشه

من از امروز میخوام شروع کنم
قبل زایمان بزنیم خیلی تاثیر داره

اره از قبل بزنید سر سینه نرم میشه بعدا کمتر اذیت میشی

برا چی هست؟

میگن یه هفته قبل از زایمان بزنید

نمیدونم تاثیر داره یا نه سر بچه اولم استفاده نکردم سینه هام بدجور زخم شد اینسری میخوام قبل زایمان استفاده کنم ببینم چی میشه

سوال های مرتبط