۱ پاسخ

یه قاشق مربا خوری آرد برنج رو با نصف لیوان آب بذار رو گاز هی هم بزن تا قوام پیدا کنه و سفت شه بعد بذار خنک شه آروم آروم آب جوشیده سرد شده یا شیر مادر یا شیر خشک رو بهش اضافه کن تا به غلظت بستنی آبشده برسه و رقیق بشه
میتونی اولش که گذاشتی رو گاز اندازه یه نخود نبات سفید و کره پاستوریزه هم اضافه کنی

سوال های مرتبط

مامان آرسام مامان آرسام ۱ سالگی
مامان پرنسس ناز🩷💅🏻👛 مامان پرنسس ناز🩷💅🏻👛 ۱۵ ماهگی
مامان آراد 💙 مامان آراد 💙 ۷ ماهگی
مامان آریان🩵 مامان آریان🩵 ۶ ماهگی
مامان دخملم🌛ماهلین🎀 مامان دخملم🌛ماهلین🎀 ۱ سالگی