۵ پاسخ

من دکترم کابوسی هستش عاشقشم خیلی باوجدانه

خانما نظرتون راجب دکتر علی نژاد چیه ؟؟؟

دکتر فرحناز احمدی
دکتر ازاده آزادی گرگان دکترای خوبی هستن من خودم تحت نظر احمدی هستم خیلی راضی‌ام

نه بنظرم نرو اطرافیان من هیچکس راضی نبود ازش . برو کاووسی منم انشاالله دو هفته دیگه میخوام برم پیشش

گواهی دیگع پیر شده بیخیالش

سوال های مرتبط