هوا خنک باشه تا چند ساعت میشه. نگران نباش
والا دکتر گفت تا ی ساعت
ولی من تا نیم ساعت بیشتر نگه نمیدارم سرد میشه
اگه ازش خورده باشه ۱ ساعت اگه نخورده باشه ۲ ساعت
دوساعت
من خیلی همینجوری شده دادم خداردشکر هیچی نشد .خیالت جم
ی بار از هوش مصنوعی پرسیدم گفت اگر ازش نخورده باشه تا دو ساعتم میشه
من اونموقع که نت وصل بود از چت جی پی تی پرسیدم گفت آماده تا دو ساعت در هوای آزاد و اگر نوزاد ازش خورده بود نهایت یک ساعت ولی خوب بهتر اینه که تازه به تازه درست بشه دیگه
حالا یه وقتایی آدم واقعا مجبور میشه به نظرم مشکلی نیست، نه اینکه همیشگی باشه
یک ساعت
یک ساعت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.