۵ پاسخ

نه بابا بگیر مهمونیو
۴ روزه گذشته

نه بابا بگیر .اگه کنسل کردی دیگه نمی‌گیری تولد

بگیر تموم شه بره شاید اصن حساسیت باشه

نبابا بگیر بره فوقش میری یه امپول میزنی

نه زشته هر سری کنسل کنی

سوال های مرتبط