بزار روزه بگیره چه اشکالی داره
خیلی جاها حق باهاته ها ولی بنظرم وقتی زن داییت اونجا بود نباید میگفتی منم باشم بهم برمیخوره
میتونستی وقتی با مامانت تنهایی بگی
چرا ۱۵ سالگی مریضی داشت یا نه طبیعی مرد
من میدونم حق با توعه ولی هرچقدر هم وزه باشع یه مادره که دو تا بچه از دست داده کاش بخاطر همین موضوع تبریک میگفتی وگرنه میدونم حق با توعه اون تبریک نگفته
حالا ببين چيجوري از اون بچه نگهداري ميكنه ولي كمك ما نكردن خودمون بوديم و خودمون…براي بقيه عالي كاسه داغ تر از اش براي ما ….
من درک میکنم کاملا
منتها تو به اون آگاهی رسیدی مادرت نرسیده
سر به سرش نذار تا نخواد نمیفهمه گلم
اصلا مگه آدم با زنداییش رفت و آمد می کنه 😂😂
من که اصلا یادم نیست آخرین بار کی رفتم خونشون
بخاطر برادرش ناراحت حتما مامانت ، یهو عصبی شد اینجوری گفت
ولش کن ارامشتو بهم نزن
ینی مامانت دایی زنداییتو ب توترجیح میده؟
متوجه نشدم چرا بش گفتی روزه گرفتی برا برادر زادت ناراحت شده🧐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.