۴ پاسخ

میشه ولی ارزش غذایی نداره

من یکم تو اب له میکنم

تو رو خدا بیسکوییت مادرو از رژیم بچه هاتون حذف کنید🥲هیچ ارزش غذایی نداره و داخلشم شکر داره که ‌کلییی مضره

اره من هر شب قبل خواب میدمش

سوال های مرتبط

مامان آلوچه🫠 مامان آلوچه🫠 ۱۱ ماهگی
مامان ایلیا🩵 مامان ایلیا🩵 ۱۰ ماهگی
مامان اَبرا☁️ مامان اَبرا☁️ ۸ ماهگی
مامان همتا مامان همتا ۱۷ ماهگی