نمیدونم چرا نمیتونم شماها رو درک کنم! پسر من بخدا دیروز صبحونه نخورده، ظهر کمی اش خورد، شام دادم نخورد، صبحونه امروز دادم نخورد.. اما چرا باید به زور غذا بریزم حلق بچه؟! گشنه باشه میخوره دیگه..
حتی اگه دغدغه قد و وزن دارید، بچه با اشتها بخوره وزن میگیره، شما به زور دنیا رو بریز تو شکم بچه، فقط مریض میشه
هله هوله نمیدی بهش؟؟؟ که اشتهاش بسته بشه؟؟
شکلات و این چیزا منظورمه
دختر منم همینجوری بود یعنی از دستش خون گریه میکردم تاپیک هامو ببینی متوجه میشی
من بیخیال شدم همه اشتها آور هاشو قطع کردم مکمل هارو و ویتامین هارو قطع کردم
تا ۲سالکی هرچقدر خواست شیر دادم
دقیقا یه هفته قبل دوسالگیش از شیر گرفتم و فقط شبا شیر دادم الان دیگه هم صبونه هم ناهار و شام میخوره شاید کم باشه ولی میخوره یوقتا هم با کیک اینا سیرش میکنم ک شیر نخواد
هر چقدر بهش اصرار کنی بیشتر از غذا متنفر میشه هر چقدر بزور بدی فکر میکنه داری بهش دارو میدی بیشتر از غذا بدش میاد
عزیزم من پسرم از یک سالگیش اگه گوشی نگاه نکنه اصلاااا نمیخوره میزارم روی فیلم های توی گالریم مشغول میشه باهاش منم بهش غذا میدم میخوره وقتی گوشی نگاه میکنه اصلا باهاش حرف نمیزنم تا غذاشو تموم کنه توهم ببین چی دوست داره نگاه کنه تلوزیون یا گوشی چاره نیست بزار سرگرم بشه باهاش تا غذاش رو بخوره بعدا بزرگ شد خودش میفهمه میخوره
اصلا نباید به زور بدی اگه واسه غذا خشونت نشون بدی تا بزرگ هم بشه از غذا متنفر میشه غذا بزهر جلوش واسش فیلمی چیزی بزار بعد کم کم بزار دهنش ببین میخوره
شیرمیخوره؟شایدبراهمون میلش نمیکشه
اینجوری بد تره که وقتی به زور دنبالش باشی عادت میکنه ازش بپرس چیزی میخوره گفت نه ولش کن یه ساعت بعد دوباره بپرس روش های دیگ امتحان کن ولی به زور فایده نداره
چلش کن غذارو بزار مثلا جلو تلوزیون یه کلام نگو بیا بخور بزار خودش بره اینقد اینقد این کارو تکرار کن تا جواب بده هی اصرارو التماس کنی بذدنر میشن بخدا نخوردم نخورد بلاخره گشنش میشه ک محل نده تا بره بخوره
بچه ها یه مدت بعضی وقتا اینجوری میشن
بعد سعی کن بازی کنی باهاش حواسشو پرت کنی بدی اینجوری بدتر اشتهاش کور میشه
اینجوری واکنش نشون میدی و ب زور میریزی ب حلقش بدتره ها!!
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.