طبیعیه منم از اول تاحالا لباس زیرم خیس میشه
ولی تا وقتی طبیعیه که ترشح پنیری ورنگی نباشه
همون روز اول که لباس زیرتو میپوشی بو نگیره(ولی مثلا فرداش یه بویی بگیره اشکال نداره )
و اینکه مقدار خیس شدنت دیگه زیادی باشه و حجم بالایی آب باشه
سرفه کن اگر آب گرم ازت خارج شد نشتی کیسه آب داری و برو دکتر حتما (ولی کم پیش بیاد بخصوص ماه های پایین کسی نشتی کیسه آب داشته باشه )
اگر هیچ کدوم ازاینا نیست نگران نباش طبیعیه
نه هیچی نیست نگران نباش
لباس زیرتوعوض کن اگ دوباره خیس شدی برودکتراحتمالا کیسه ابت نشتی داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.