کسی به بچش راسیپ داده

۷ پاسخ

به شدت بچه رو عصبی میکنه بخاطر سیپروهپتادین که توشه بنظرم خوب نیست

من دادم. عالیه

اره دارم میدم وراضیم عصبی هم نشده بچم

من دادم
به دوتا دخترام هم دادم عصبی نکرد و مشکل خاصی هم نداشت بزرگه الان ۵‌سالشه و هیچ مشکلی نداره
به صورت مقطعی مثلا یه هفته اشتها و خواب بچه عاااااااااااالی میشه ولی بعد دیگه دادن و ندادنش هیچ اثری نداره

دوهفته بهش دادم هیچ تاثیری نداشت

اصلا نده

بله اثر نداشت اصلا

سوال های مرتبط

مامان لنا مامان لنا ۲ سالگی
مامان امیر طاها مامان امیر طاها ۲ سالگی
مامان محمد فرهام مامان محمد فرهام ۲ سالگی