۲ ساعت دیگه نوبت سونو دارم
اگه براتون مقدوره دعام کنید♥️

۱۱ پاسخ

ان شالله خیرپیش بیاد.چیشد نتیجه رو گرفتی؟

ایشالا تشکیل شده برو با خیال راحت😍

خیره عزیزم 🌸

منتظر خبرهای خوبیم
هرچی انرژی خوبه برات بیاد

انشاالله بسلامتی

انشالله به سلامتی نینیت بغل میگیری استرس نداشته باش 😍😍😘😘😍😍

انشاالله بهترین ها برا خودت و نی نی رقم بخوره و همه چی خوب باشه

بسلامتی عزیزم

منم ساعت ۲دارم انشالله که دو تامون با خبر های خوب بیاییم خونه

انشاالله بری سونو همه چی خوب باشه نی نی کوچولوتم سالم باشه

ایشالا هرچی که به خیر و صلاحته بشه💕

سوال های مرتبط

مامان نینیم❤️ مامان نینیم❤️ هفته پانزدهم بارداری
مامان عسلچه مامان عسلچه هفته هشتم بارداری
مامان آیهان👶🏻🩵 مامان آیهان👶🏻🩵 ۲ ماهگی