خانمها آزمایش سلفری دادم دعا کنین خوب باشه خواهش میکنم

۱۰ پاسخ

انشالله ک خوبه

ایشالا که خوبه عزیزم❤️❤️

انشالله ک بچت سالمه..منم سلفری دادم خدارشکر بچم سالمه😍🥰🥰

انشالله خوبه عزیزم...نگران نباش❤️

نگران نباش ۸۰ دصد جواب ازمایشا خوبه

ایشالله ک خوبه عزیزم

ایشالله که خوبه عزیزم نگران نباش

آمین انشااله که خوبه منم امنیوسنتز انجام دادم خیلی انتظار معجزه دارم . خدایا رحم کن بهمون

هزینش چقدر شد ‌؟

چرا این آزمایش انقدر زیاد شده ؟

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ارمان و فرهان مامان ارمان و فرهان ۵ ماهگی