۱۲ پاسخ

رئول اصلا یبوست نمیگیری

فیفول

کاهو زیاد بخور خیلی خوبه

ففول میخورم .. معدم کم کار تر شده نسبت ب قبل

اهن برند رئول

من فلیپ30میخورم،اخه به جزاین هیچ قرص اهنی بهم نساخت ولی این عالی بودبرام

ففول بخورید
روغن غذاتونم روغن زیتون کنید

فروت گاین میخورم ولی تو وعده هام سبزی و کاهو و روغن زیتون میخورم

من سیدرال میخورم معدمم دیگ درد نمیگیره چون میره تو روده ازاد میشه

فروفورت

من ففول میخورم

فروفورت

سوال های مرتبط