۱۲ پاسخ

هیچ صبر کن بزرگتر بشه

فقط صبببببررر

من پسر بزرگمو سه سال بود گرفتم خیلی راحت بود نه من اذیت شدم نه خودم کامل براش توضیح دادم پروسه کارو قشنگ درک کرد متوجه شد
فقط روز اول سخت همین نه خونمون جیش شد نه شلوارشو کثیف کرد نه استرس کشید

خیلی زوده از ۳ سالگی به بعد میگن باید شروع کرد

من تصمیم دارم سه سال. سرمو بگیرم دخترمم دوسال نیم گرفتم

عزیزم عجله در این مورد واقعا کاررشیطونه

تا ۲ سال و نیم وقت داره کم کم امادش کن
تو نت سرچ کن بهت میگه چیکار کنی

هر نیم ساعت یکبار با خودت ببر دیشویی خودت دسشویی کن بگو ببین منو دسشویی مبکنم توام باید با من بیای دسشویی آب هم ب بدنش بگیر یا ب پاهاش جیش میکنه خودشم خوشش میاد بره دسشویی

باید صبر کنی😄 پوشک از ۲.۵ سالگی

تا ۲سال ونیم وقت داره زوده هنوز

اگه هنوز خودش نمیگه یعنی زوده عجله نکن به موقعش میگه عزیزم

زوده هنوز
منم شروع نکردم
هر وقت آمادگی داشت وگرنه خطاهاش زیاد میشه

سوال های مرتبط