۵ پاسخ

اذیت نمیکنه سبکه واکسنش

عالیه عزیزم

پسر منم یک سالگی همین قد و‌وزن رو داشت
چند کیلو بود موقع تولدش

یک سالگی واکسن خوبیه تب اینانداره

عالی عزیزم❤️

سوال های مرتبط