اره عزیزمخوبه پسر منم نارس بود با وزن ۱۳۰۰
عزیزم چیا دادی بهش واسه قدش اینا
خیلی خوبه عزیزم
منم بچم نارس بوده
بچه من چهار کیلو و300 بود بعد از اون بادش خوابید😅 3کیلو ونیم شد بخاطر قندم بود که بالا رفته بود. یه کیلو اضافه باد بود 🤣
خداروشکر سزارین شدم برای اولین بار چون دولتی
اولین بچه اتو سزارین نمیکنه اونم اردبیل
باهزار دلیل ومنطق وخطر ونامه دکتر، قبول کردن
من نذر کرده بودم که خدا منو به سزارین بفرسته
که قبول کرد خداروشکر 🤲
قدش عالیه وزنشم خوبه
بچه من نارسم نبود دنیا اومدنی قدش۴۳ولی الان۷۸
اره عزیزم
دخترمنم ۲۳۰۰بدنیا اومد نارس بود الآنم ۱۳ماهگی وزن ۹و نیم
عالیه
خیلی خوبه خداروشکر
چقد کوچولو بود🥺
اره خیلی خوبه واقعا ماشالله بهش مشخص بهش رسیدی
اره عزیزم خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.