۷ پاسخ

اره عاشق گوشی

من ندادم گوشی دستمم باشه دورم نمیاد
مادرشوهرم بهش داده تا دستش ببینه میپره طرفش

کشته مارو نمیتونیم گوشی دستمون بگیریم خونه

پسر من میخواد میگ نی نی یعنی اهنگ برام بزار باهاش نانای کنم🤣🤣

اره هی میاد رو صفحه انگشت میکنه میره تو همه برنامه ها😐

البته من حساس نیستم حالا اگه بخواد هم خب طبیعیه دست همه هست

ن بابا کوشی ب‌چه دردش میخوره

سوال های مرتبط

مامان نُقل و نبات💙🧒 مامان نُقل و نبات💙🧒 ۱ سالگی