دقیقا پسر من فقط همونجا گریه کرد و تماااام
نیلوفرررر درخواست مو قبول کن
پسر منم فقطیخرده تب کرد وقتی تو این سن بود خداروشکر امپول سبکی بود بااین وجود ک من چقددددر استرسشو داشتم
خوووودا چیگده نازه
اسپند دود کن چقدر لبای قشنگی داری خاله از چشم بد ب دور باشی
قربون لباششش🤤🤤❤️❤️
خداروشکر برای پسر منم راحت بود استا سروقت میدادم بهش خداروشکر اذیت نشد
من استا ندارم ایپوبروفن دارم طوریه ؟؟؟
ایبوپروفن باید بدیم یا استا
هر چند ساعت؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.