مامانا شمام به پهلو چپ میخوابین پای چپتون ک رو زمینه درد مییره؟؟؟

۱۱ پاسخ

پای چپ فقط ؟؟
همه‌جااااااا خواهرررررر🤣🤣🤣🤣🤣

اوف شدید خدا نکنه یجا برم که تخت نداشته باشن بیچاره میشم از درد

برا من برعکس راست درد میگیره که بالاس😂

ارههه میمیرم . ولی بیشتر وقتا رو تخت می خوابم اینجوری میشم . وقتی خونه مامان می مونم رو لحاف تشک می خوابم اصلا درد ندارم نمی دونم چجوریه جریان چیه😂

والاااا همه جاااا درد میکنهههه خواهر🤣🤣
تا صبح آی آی وای وای😂😂

بعلهههه استخون لگنمم ک رو زمینه درد میگیره میمیرم از درد

اوف اره از زانو به پایین

اره خیلی درد داره

به هر طرف که بخوابیم همونط ف درد میگیره

درد میگیره ؟ میخواد از جاش در بیاد انگار
شدیدددد درد داره ها جوری ک گریم میگیره

دقیقا

سوال های مرتبط

مامان آروشا❤️ مامان آروشا❤️ هفته سی‌ام بارداری