سلام.برای قاب عکس سونو باید عکس چندوقتگی باشه؟

۷ پاسخ

سلام گلم من تابلو سازم جهت همکاری از طریق پیج ایینیستاگرام @tabloo_hadis

هروقتی که بتونی یه عکس واضح ازش پیدا کنی

من هفته ۲۸ عکس گرفتم از دکتر سونو

من میخواستم عکس سه بعدی بگیرم همه گفتن خوب نیست اون دستگاهش بده خیلی اشعه داره اینا پشیمون شدم کلا
من احتمالا همون عکس انومالیشو قاب کنم بهم یک عکس ناز داد

تصویر

من ان تی رو گذاشتم

انومالی بهتره یام میتونی هم انومالی هم انتی باشه ببین کدوم عکساش بهتره همنارو بزار

من یه عکس از ۳۰هفتگی گرفتم

تصویر

سوال های مرتبط

مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آقا ماهد 🩵💙 مامان آقا ماهد 🩵💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دنیس🩵 مامان دنیس🩵 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نخود فرنگی💗🩷 مامان نخود فرنگی💗🩷 هفته سی‌ویکم بارداری