سلام گلم من تابلو سازم جهت همکاری از طریق پیج ایینیستاگرام @tabloo_hadis
هروقتی که بتونی یه عکس واضح ازش پیدا کنی
من هفته ۲۸ عکس گرفتم از دکتر سونو
من میخواستم عکس سه بعدی بگیرم همه گفتن خوب نیست اون دستگاهش بده خیلی اشعه داره اینا پشیمون شدم کلا
من احتمالا همون عکس انومالیشو قاب کنم بهم یک عکس ناز داد
من ان تی رو گذاشتم
انومالی بهتره یام میتونی هم انومالی هم انتی باشه ببین کدوم عکساش بهتره همنارو بزار
من یه عکس از ۳۰هفتگی گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.