۱۱ پاسخ

بستگی ب وزن تولدش داره نباید با دیگران مقایسه اش کنی

من وزن سه کیلو بدنیا اومد الان ۴۵۰۰ هست هرکاااار بگی کردم ولی تغییر نکرده😔😔 کمکی هم میدم هیییی

عزیزم با کسی مقایسه وزن تولدش چندبوده .ماهی ۶۰۰تا۹۰۰گرم باید اضافه کنن

دخترت هر ماه ۹۰۰ گرم وزن گرفته بعد ناراحتی ؟
عالیییییییی وزن گرفته
خیلی خوبه
اصلا ناراحت نباش شیرت داره عالی تغذیش میکنه بیخودی نه حرص بخور نه بچه رو شیرخشکی کن

عزیزم نسبت به وزن تولدش عالیه ماشالا نزدیک ۳ ماهشه وزنش دوبرابر وزن تولدش شده درحالی که میگن ۴ ماهگی باید دوبرابر باشه خداروشکر خوبه خودتو اذیت نکن

دختر منم ۵۴۵۰ بود دوسه روز پیش که رفتم بهداشت ..وزن تولدش ۲۷۵۰

خرما زیاد بخور با چای کم رنگ

عزیزم من وزن تولدش ۲۸۰۰ بوده سه ماهگی ۵۴۰۰ دکترشم گفت عالیه

عزیزم شیرت مقوی نیست ویتامینه بگیر خیلییی تاثیر داره شیرتو چرب میکنه

خوبه که باید با وزن تولدش مقایسه کنی نه بچه های دیگه من بچم موقع تولد ۲۱۰۰ بود الان ۵۶۰۰

خوب دختر منم نزدیک ۳ ماهشه و ۵۶۰۰ هست. دکترشم خیلی راضی هست. وزن تولد دخترم ۲۸۰۰ بود. شیر خودمم میخوره.

سوال های مرتبط