عزیزم دکتربهم گفت تا20روزم پی پی نکنه مشکلی نیست ولی بازم شکمش روباروغن ماساژبذه
پهلو شکمشو حسابی ماساژ بده.مقعدشم یکم با روغن ماساژ بده
با روغن زیتون شکمش رو ماساژ I LOVE YOU بدید
من که انجام دادم واسه پسرم
چون طفلیا راحت میشن
بازم هرطور خودتون میدونید
من کلا هرسری عوضش میکنم و پاهاش رو چرب میکنم مقعدش هم چرب میکنم بدون این که چیزی داخل مقعدش کنم کلی باد معده خارج میکنه به نظر من همه نفخش میره
قطره های بایولاکت بهش بده،البته زیر نظر پزشک خودش،ببین کدومش رو بهت پیشنهاد میده
تا یه هفته اشکال نداره
دکترا میگن تا هشت روزم پیپی نکنه طبیعیه دیگ من نمیدونم🥴🥴🥴🥴
اگ شیر خودت میخوره کله پاچه بخور شکمش راه میفته من پسرم شیرمو میخورد اینجوری فوری شکمش کار میکرد
بایولاکتبش بده بخوره
ترنجبین هم خوبه یه کوچولو بدی بخوره معدش سریع کار میده
عزیزم با یکم روغن زیتون یا اگه نداشتی وازلین مقعدش رو چرب کن یه دونه گوش پاک کن هم چرب کن بکش دور مقعدش و به کوچولو بکن داخل مقعدش
همونجا بچه راحت میشه سریع مدفوع میکنه
دکتر ب پسر من شیاف گلیسیرین داد گذاشتم براش همون موقع پی پی کرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.