آخ خوشبحالت گذروندی و میخای زایمان کنی من که از لحاظ روحی و روانی بدجور باختم حالم اصلا خوش نیست هر یه روز به اندازه یه سال برام میگذره ماه هفت و هشت شدید دیر میگذره😩😐
منم درانتظار دخترم هستم
چه انتظار شیرینی 🥰 خوشا صبری که پایانش تو باشی ... ان شاالله سالم بغلش بگیری 🤲🏼
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.