در انتظار دخترم…🌿

تصویر
۳ پاسخ

آخ خوشبحالت گذروندی و میخای زایمان کنی من که از لحاظ روحی و روانی بدجور باختم حالم اصلا خوش نیست هر یه روز به اندازه یه سال برام میگذره ماه هفت و هشت شدید دیر میگذره😩😐

منم درانتظار دخترم هستم

چه انتظار شیرینی 🥰 خوشا صبری که پایانش تو باشی ... ان شاالله سالم بغلش بگیری 🤲🏼

سوال های مرتبط

مامان دلانا مامان دلانا ۱۰ ماهگی
مامان نفس مامان نفس ۷ ماهگی
مامان Karen مامان Karen هفته سی‌ونهم بارداری
مامان shahan مامان shahan ۱۱ ماهگی
مامان رادمهر 🫀 مامان رادمهر 🫀 ۴ ماهگی
مامان اورهان مامان اورهان ۳ ماهگی
مامان شهسان مامان شهسان ۳ ماهگی
مامان Roysa kocholo🥹 مامان Roysa kocholo🥹 ۱ ماهگی
مامان ارغوان 🌸 مامان ارغوان 🌸 ۱ ماهگی
مامان Nilla🎀🍭 مامان Nilla🎀🍭 ۱۴ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۵ ماهگی
مامان رادمان مامان رادمان ۱۰ ماهگی
مامان آرین👣 مامان آرین👣 روزهای ابتدایی تولد
مامان شایراد🤎🐻 مامان شایراد🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان يارا مامان يارا ۹ ماهگی