نه عزیزم بخیر گذشته ولی خوب آروم باش سعی کن به عصابت مثلت باشی
یک بار پیش اومده. عیبی نداره.ولی کنترل کن دیگه تکرار نشه. بچه احساس تورو میفهمه و متوجه میشه. در آینده ممکنه توی روحیش تاثیر بد بزاره.
ولی الان هیچی نشده خیالت راحت.
من زیاد پیش اومده نمیدونم دیگه سپردم بخدا بچم و
نه عزیزم چیزی نمیشه منم اتفاقا با خواهرم قهر کردم اون خیلی جیغ زد ولی من جوابش ندادم😅😅
نه عزیزم چیزی نمیشه فقط سعی کن از این به بعد خودت رو کنترل کنی چون به مرور روی تپش قلب بچه تاثیر میذاره
انشالله که چیزی نمیشه عزیزم ولی سعی کن آرامش داشته باشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.