من ک استامینوفن تا حالا نگرفتم ولی بنظرم مارک پاراکید خوب بود
پاراکید استامینوفن سوسپانسیون یعنی ماده غلیظ شده هست طعم بهتری نسبت به استامینوفن های داخل بازار داره و باید برابر وزن نوزاد داده بشه ،استا معمولاً طعم خوبی نداره و خیلی از بچه ها قبولش نمیکنن،استا رو باید دوبرابر وزن نوزاد داد یعنی اگر نوزاد ۶ کیلو باید ۱۲ قطره بدی
پاراکید بهتره قویی تره غلیظه
پاراکید غلیظ تره خوشمزه هم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.