پاراکیدبا استامینوفن چه فرقی میکنه؟

۴ پاسخ

من ک استامینوفن تا حالا نگرفتم ولی بنظرم مارک پاراکید خوب بود

پاراکید استامینوفن سوسپانسیون یعنی ماده غلیظ شده هست طعم بهتری نسبت به استامینوفن های داخل بازار داره و باید برابر وزن نوزاد داده بشه ،استا معمولاً طعم خوبی نداره و خیلی از بچه ها قبولش نمیکنن،استا رو باید دوبرابر وزن نوزاد داد یعنی اگر نوزاد ۶ کیلو باید ۱۲ قطره بدی

پاراکید بهتره قویی تره غلیظه

پاراکید غلیظ تره خوشمزه هم هست

سوال های مرتبط

مامان گردالی^-^🩷 مامان گردالی^-^🩷 ۱۳ ماهگی