۳ پاسخ

در باره آخر زمانیه ،زمین نابود شده بعد از چند سال که تعداد محدودی آدم توی فضا زندگی میکنن چنتا جوون رو به عنوان تنبیه میفرستن زمین فکر میکنن زمین هنور برا زندگی آماده نیست ولی هواش خوب شده بچه ها میان زمین ی سری اتفاقات براشون میوفته خیلی جالبه ارزش دیدن داره من ۵سسال پیش دیدم دوباره دارم میبینم روزی ۱قسمت وقت کنم😁🥲🤌

عاليه من دوبار دیدمش
فقط فصل آخرش یکم عجیب غریب میشه

عالیهههههه ببین
تخیلی آخرالزماتیه
پر مورد یه گروه آدمه که بعد اینکه بمب اتم زدن این ها رفتن فضا دارن زندگی میکنن و نجات پیدا کردن
حالا میخوان برگردن به زمین

سوال های مرتبط