۵ پاسخ

من هنوز یک میدم😁😁😁قوتش بیشتره بچه منم زیاد غذا که نمیخوره

فرق ۱ و ۲ چیه؟ کسی میدونه؟
۳ هم داریم یا نه؟ ۳ از چندماهگیه؟

۲ بده
از لحاظ حجم فک نکنم فرقی نداره،هروقت گرسنشه بده دیگه

ومنی ک باید شماره ۲بدم ۳میدم 😅میسازع خداروشکر

الان بابد ۲بدی

سوال های مرتبط

مامان آریامهر🦋 مامان آریامهر🦋 ۱ سالگی