سلام دوستان کسی پرستار کودک داشته یا سراغ داره؟

۲ پاسخ

منم میخوام پرستار بگیرم دوربین بذارم اگه بشه برگردم سر کارم ولی هزارتا فکر میاد تو سرم
اگه بچم باهاش ارتباط نگیره
اگه بچمو دعوا کنه
اگه پوشکشو دیر عوض کنه
اگه بچم ۲ تربیته بشه
و هزارتا فکر دیگه😔

ب هیشکی اعتماد نکن اصلا نیار پشیمون میشی

سوال های مرتبط

مامان آرامـش🎀👧🏻 مامان آرامـش🎀👧🏻 ۱۲ ماهگی
مامان 🧸آقا آیهان🫀🍫 مامان 🧸آقا آیهان🫀🍫 ۱۱ ماهگی