۲ پاسخ

خیلی فرق دارن با هم.روغن ندی بچه.بعد هم تا ۴ روز مشکلی نداره.اگر شیر خودت رو میخوره لواشک و لین چیزها بخور مشکلش حل میشه.شکمش رو با روغن زیتون جهت عقربه ساعت ماساژ بده.حتی شیاف هم گنته داره.کوچیکه هنوز

شربت روغن بادام شیرین هم میتونی بدی

سوال های مرتبط

مامان 💚سیدمحمد💚 مامان 💚سیدمحمد💚 ۱۱ ماهگی
مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم هفته پانزدهم بارداری
مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی