۲ پاسخ

من خدم شیر خشت و ترنجبین روزی ی لیوان میخوردم بعداز پنج دیقه شیر میداوم
همش سردی میخوردم جاشو خنک نگه میداشتم لباس سفید تنش میدادم

من خودم سردی جات میخورم شش روز زیر نور داخل دستگاه گذاشتم..بازم خوب نشد .‌اخر بردم پشت گوشش رو تبغ زدن..شاید خوب بشه

سوال های مرتبط

مامان دوردونه ام🩵 مامان دوردونه ام🩵 ۱۵ ماهگی
مامان شاه پسر🩵🦅 مامان شاه پسر🩵🦅 ۵ ماهگی