من خدم شیر خشت و ترنجبین روزی ی لیوان میخوردم بعداز پنج دیقه شیر میداوم
همش سردی میخوردم جاشو خنک نگه میداشتم لباس سفید تنش میدادم
من خودم سردی جات میخورم شش روز زیر نور داخل دستگاه گذاشتم..بازم خوب نشد .اخر بردم پشت گوشش رو تبغ زدن..شاید خوب بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.