۵ پاسخ

به نظرم صبر کن آنومالی 18 هفته بری جنسیتو دقیق مشخص میکنن اون موقع شروع کن به خریدن لباس.

سایز صفر حداقل ۲ دست میخواهی
سایز یک هم حداقل ۳یا ۴ دست
سایز ۲ هم بگیر
ولی ۳ خیلی بزرگه
سایز ۲ هم برای ۲ماه به بعد خوبه

من از هر سایز ۳-۴ دست خریدم با سرهمی، بعلاوه ی ست ۱۳ تیکه بیمارستانی

به جز سایز صفر مابقی من از هر سایز ۳ دست خریدم ، سرهمی هم سایز صفر فقط یک دست خریدم برای هر سایزی ۲ دست خریدم

لباس سایز صفر زیاد نگیر نهایتا ۲ دست کافیه
البته بستگی به سونوگرافی ماه آخرت و وزن بچه داره
اگر بچت بالای ۳ یا ۳/۵ کیلو باشه که سایز ۰ اصلا لازمت نمیشه

سوال های مرتبط

مامان فندق🩵 مامان فندق🩵 هفته نوزدهم بارداری
مامان گندم👶🌾 مامان گندم👶🌾 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آروان🩵 مامان آروان🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پسری مامان پسری هفته بیست‌وششم بارداری