به نظرم صبر کن آنومالی 18 هفته بری جنسیتو دقیق مشخص میکنن اون موقع شروع کن به خریدن لباس.
سایز صفر حداقل ۲ دست میخواهی
سایز یک هم حداقل ۳یا ۴ دست
سایز ۲ هم بگیر
ولی ۳ خیلی بزرگه
سایز ۲ هم برای ۲ماه به بعد خوبه
من از هر سایز ۳-۴ دست خریدم با سرهمی، بعلاوه ی ست ۱۳ تیکه بیمارستانی
به جز سایز صفر مابقی من از هر سایز ۳ دست خریدم ، سرهمی هم سایز صفر فقط یک دست خریدم برای هر سایزی ۲ دست خریدم
لباس سایز صفر زیاد نگیر نهایتا ۲ دست کافیه
البته بستگی به سونوگرافی ماه آخرت و وزن بچه داره
اگر بچت بالای ۳ یا ۳/۵ کیلو باشه که سایز ۰ اصلا لازمت نمیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.