کیا تو سزارین بعدش حالت تهوع میگیرن

۵ پاسخ

من از شروع عمل داشتم تا دوساعت بعدش

من تو اتاق عمل حالت تهوع گرفتم وبالا آوردم از قبلشم چیزی نخورده بودم آب فقط میومد بالا

من موقع عمل داشتم همونجا گفتم نمی‌دونم چی تزریق کردن تو سرم درجا خوب شدم

من تو اتاق عمل حالت تهوع داشتم اوق میزدم موقع عمل😑

من که نداشتم

سوال های مرتبط

مامان هامین کوچولو مامان هامین کوچولو ۹ ماهگی
مامان نی‌نی🩷🧿 مامان نی‌نی🩷🧿 ۸ ماهگی
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی
مامان داوین مامان داوین روزهای ابتدایی تولد