چرا فک میکنی چون زوستایی هستی نباید اسم قشنگ بزاری برای کجا هستید .الان روستایی ها کل اسم های شیک و باکلاس میزارن چ ربطی داره عزیزم...
بنظرم امیر علی و عسل قشنگ تره دوتاشونم ع دارن..
خیلی از اسم های امروزی هم زیبا هستن
مثل آیناز. خیلی ب دل میشینه.
اخه خیلی قدیمیِ
این همه اسم دختر قشنگ هست
ولی اسم پسر قشنگ زیاد نیست😂لباسای دخترونه ام خیلی قشنگن😍
قدیمیه
زشت نیست قدیمی هست
نازنین زهرا بزار
نه عزیزم خیلیم خوبه
اون چیزی که به دلتون میشینه بزارید حرفای بقیه اصلا اهمیت نداره تو این دوره اگه اسم عجیب غریب نذاری یعنی بی کلاسی 🤦♀️
مهم اینه ب دلت بشینه
نظر بقیه فقط نظره
اسم قشنگیه
نه کی گفته زشته؟اصلا به نظر بقیه اهمیت نده و از کسی هم نظر نخواه
خب چراپسرت امامیه ولی دخترت ن
خیلی قدیمیه جاری من سنش بالاس اسمش نازنین
بنظر من که خیلی قشنگه
ولی نازنین خیلی بنظرم قدیمیه بازم خودتون ببینید ب دلتون میشینه
آوا بزار ب امیرعلی میاد
روستاهای کدوم شهر هستید
قشنگه
ولی نگید چون توی روستا هستیم والا من پدر مادرم روستان بچه های فامیلهامون که اونجا به دنیا میان جدیدترین اسمها رو میزارن همیشه چون دیگه روستا و شهر نداره شده این گوشی و تلوزیون و مدرسه که همجا هست
قشنگه.
نه عزیزم زشت که نیس سلیقه خودت مهمه دیگه نه کس دیگ
ن عزیزم قشنگه شاید بخاطراینکه خیلی قدیمی شده میگن خوب نیست
هیچ اسمی زشت نیست فقط شاید پسند من یا شما نباشه
بنظر من هر اسمی که خودت وهمسرت از صدا زدنش لذت میبرید بزارین وبه نظر بقیه اهمیت ندید
اسم قشنگیه .
زشت نیست قشنگه فقط قدیمیه اگه برات مهم نیست اسم قشنگیه خواهر منم نازنینه🥰
زشت نیس،یکم تکراریه.اگه دوس داری بذار
قشنگه. اسم های نازنین ، عسل ، غزل ،سارا قدیمی نمیشه
نه خیلی قشنگه
اگه جدید و قدیم برات فرقی نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.