۵ پاسخ

اره پسر من سرما خورده بود بهتر شده
قطره پلارژین هر ۸ ساعت دادم نیم سیسی البته اینو باید با نظر پزشک بدی
ازیترومایسین هر ۱۲ ساعت روز اول ۴ سیسی روزای بعدش دو سیسی تا ۶ روز دادم هر ۱۲ ساعت اول دو سیسی ۱۲ ساعت بعد ۲ سیسی دیگ روزلی بعدش هم ۱۲ ساعت اول ۱ سیسی ۱۲ ساعت بعد ۱ سیسی
قطره سدیم کلراید هر ۴ ساعت بعد پوار میزدم ک نفسش باز بشه
و یکمی تبم داشت قطره پاراکید دادم هم ۶ ساعت
الان خیلی بهتره سرفه و عطسه دیگ نداره فقه بعضی وقت یکمی عطسه کته یا بینیش پر بشه خس خس کنه ک اونم بهش روزی ی بار قطره پلارژین میدم

من دیروز رفتم دکتر گفت تا 6 ماه خس خس سینه و کیپ بودن بینی هست

اره دوماه نیمس بود سرماخورد حالا یه کوچولوبهتر شد اولش هس خس داشت بعد سرفه ها شروع شد سرفه ک میکرد سیاهمیشدو خفه میشد انقددکترش بردم تازه یه کوچولوخب شده ولی هنوزسرفه میکنه

عزیزم بخاطر رفلاکس شاید خس خس میکنه

فکر نکنم
خسته خسته سینه همشون دارن به خاطر رفلکس و کولیکه

سوال های مرتبط

مامان جوجه صورتی مامان جوجه صورتی ۱۳ ماهگی
مامان قند👶🏻🩵 مامان قند👶🏻🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری