۴ پاسخ

اگه نیشابوری هستی ببر مطب دکتر پور علی زاده بچتون ببینه ایشون خیلی پزشک دانایی هستن
دکتر اسدی مشهد هم خیلی خوبن

نفساش خوبه ؟
نفساشو بشمار توی یک دقیقه چن بار نفس میکشه هر بار پایین رفتن شکش یک نفس حساب میشه دستتو بذار روی سینه اش و بشمار
زیر دنده هاش موقع نفس کشیدن تو نمیره ؟

عزیزم ببر دکتر گاهی خس خس از رفلاکس و گاهی عفونت ریه

خس خس همیشه برا سرما نیست من پسرم همش خس خس داره بردمش دکتر گفت رفلاکس داره

سوال های مرتبط