سلام وقت بخیر.
مامانا مگه شما بچتونو هی میبرین دکتر؟ بدون اینکه بیمار باشه میبرینش؟
که میگین آزمایش چکاپ.
خب مراقبتهای بچه که بهداشته.
من خون فقط دادم ادرار نمیتونم بگیرم بیخیال شدم
من نبردم دکترش گفت نمیخواد
من نبردم هنوز
من بردم آزمایش هم نوشت ولی هنوز انجام ندادم دلم نمی یاد
اره عزیزم ادارخون مدفوع
قراره ببرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.