۱۰ پاسخ

وای دقیقا

واقعا همه همینجوری فکر میکردیم منی که هنوز قرص اورژانسی میخوردم زهی خیال باطل😒

منم نسبت به اون دوتا بارداری های دیگه ام که ماه اول گرفت همیشه دیگه سفت و سخت جلوشو گرفتم تا دوباره هوس بچه کردیم ۲ سال اقدامم نمیشه که نمیشه😐

دکتر رفتی عزیزدلم؟

آرزوهاتو از خدا توکاغذ بنویس یه جا قایمش کن سال بعد برو سراغش نوشتن ارزو خیلی معجزه میکنه

عزیزم خدابزرگه بیخیالی طی کن منم همینجوری بودم تا یکسال اقدام کردم بعد که ف میکردم نشده ونگرفته و دیگه باناامیدی پریود شدم رفتم دکتر گفت برو عکس رنگی رحم که یهو چون حالت تهوع داشتم دوستم گفت ازمایش بده فرداش ازمایش دادم ونگو پریود نبودم وحامله و خداروشکر‌

منم هرکی میگفت بچه بیاری میگفتم نه بابا زوده میارم دیر نمیشه دیگ میاد هر وقت بخوای یکسال که اقدام کردم خارج رحمی شد هیچ هزار مرض درد بلا دیگم گرفتم باز تازه بعد چند ماه دیگ باز اقدام کنم کی بگیره 🤦‍♀️😩 تقصیر دوستام جفت دوستام زود بچه دارن شدین یکی یکسال یکی سه سال بعد ازدواجش گفتن برا اول گرفته 😶🤦‍♀️😩

یهویی زایمان میکردی روزای حاملگی هم خیلی سخت میگذره🤕

انشالله بهترین ها واست رقم بخوره
جواب این انتظار به خوبی خوشی بگیری ❤️

همه همینجوری فکر میکردیم😅

سوال های مرتبط