۱۳ پاسخ

من ازیک سال بیشتره اینجام عزیزم

عزیزدلمم من تازه اومدم ایشالا باردارم میشیم🥹

منم ۶ماهم میشد🥲

ما هم مثل شماییم تنها نیستی عزیزم 😅 به امید روزی که بگیم داریم مامان میشیم ❤️

منم الان بچم یازده ماهش بود😅😂

منم ۱۰ ماه تو گهواره ام .قبل ایم ک گهواره نصب کنم اصلا نمیدونسم کی باید بشم کی تاخیر میشم ولی الان خیلی حساس شدم و تاریخ و ساعتش دستم و این خیلی اذیتم میکنه .

منم زاییده بودم‌بچم‌اردیبهشتی میشد😂😅

من یه سال و نیم الان بچم باید راه میرفت😃😃
البته ۸ ماهه اقدامم

دقیقا منم عین خودت این حرفو زدم😂😐

مال من دوسال یک ماه بچم الان راه میرفت

انشالله میشی عزیزم

ان شا الله به زودی زود باردار میشی

وای منم ۷ماهی میشه😂🤦‍♀️

سوال های مرتبط

مامان آوین✨️🍼🎀 مامان آوین✨️🍼🎀 هفته سی‌وششم بارداری